måndag 18 mars 2013

Så tacksam!

Har för första gången i mitt liv fått ägg skickade på posten.
Visst, jag har själv skickat men aldrig tagit imot.
Jag var så nervös. Man vet ju inte hur väl folk packar, har ju hört om både sågapån & äggröra så lite nervös var jag allt.

Men det blev jag varse att jag inte behövde vara.
Så väl packade ägg jag fick!
Varje ägg var inslaget i bubbelplast & det var inte bara 15 utan 18 ägg!
Sen låg de i en äggkartong försluten med silvertejp.
Den var nedstoppad i en stor kartong med cellplastbitar i mängder åså en massa silvertejp!!

Så otroligt välpackat. Jag blev så glad! Tack finaste Linda Heintie för dessa ägg!

Nu är de välsanerade med VirkonS & på väg ner i kläcken med alla sina kompisar. Nu håller jag tummarna!

Kramisar till dig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar